donderdag 2 februari 2023

Sjabloon-techniek met stansen - maak 3 heel verschillende kaarten



Soms heb ik dat wel eens; een stempelset en stansen die zo gaaf en leuk zijn, dat je niet kan stoppen met creëren. Dat heb ik beslist met de bundel Two-tone Flora. Die biedt zoveel mogelijkheden.


Zo kun je de prachtige en gedetailleerde stans uit de set gebruiken als sjabloon of masker voor het maken van een subtiele achtergrond met inkt. 
Op mijn Facebook-pagina, Instagram-account en YouTube-kanaal kun je een kort filmpje zien, waarin ik laat zien hoe je dat doet.


Voor de kaart hierboven gebruikte ik een basis van Orchid Oasis. En de blending-techniek deed ik met dezelfde kleur inkt.

Voor de kaart hieronder heb ik dezelfde techniek gebruikt. Ik gebruikte alleen een stuk wit kaartkarton en gebruikte de inkt Fresh Freesia om kleur aan te brengen.


Doordat ik eerder met de kleur Orchid Oasis werkte, worden beiden kleuren met elkaar vermengd. En zo krijg je een prachtig effect!


Tot slot gebruikte ik het gestanste sjabloon om wat Shimmery White Embossingpasta aan te brengen op een stuk kaartkarton. 


Ook hier zie je dat de kleur die ik eerder gebruikte zich vermengd heeft met de pasta. Voor de kaart gebruikte ik het schitterende, bijpassende Fancy Flora Designerpapier.

Kortom, zoek je een tijdloze set met heel veel mogelijkheden. Dan kan ik je deze bundel heel erg aanraden. Je vindt alle gebruikte materialen via onderstaande button.



 En besluit je om er ook mee aan de slag te gaan. Dan mag je bij besteding van elke € 60,00 een GRATIS product kiezen uit de Sale-a-Bration brochure (t/m 28 februari a.s.)

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X





 

Geen opmerkingen: