donderdag 16 maart 2023

Driedubbele easelkaart - Vrolijk Pasen Feel Good Stampin' Videohop

 Er is vandaag een nieuwe videohop van start gegaan van het Feel Good Stampin' Designteam.

Het thema deze maand is: Vrolijk Pasen.

Ik maakte deze driedubbele Easelkaart en gebruikte de stempelset Easter Bunny voor het stempelen van de afbeeldingen.


Daarbij heb ik met behulp van de Stamparatus een aantal leuke technieken toegepast voor het stempelen van de krans en de haasjes.



In de video op YouTube demonstreer ik hoe deze stempeltechnieken in z'n werk gaan en laat ik je zien hoe ik deze kaart maakte.


Hieronder vind je tevens een overzicht van de gebruikte materialen.


Veel plezier bij het kijken en als je ermee aan de slag gaat: veel plezier bij het maken van de kaart.

Creatieve groet,

Yvonne
X
 

Geen opmerkingen: