vrijdag 21 juli 2023

Feel Good Stampin' Videohop - Fantastisch Vellum

 Er is afgelopen week weer een videohop van start gegaan van het Feel Good Stampin' Designteam.

Deze maand is het thema: Fantastisch Vellum



Er zijn zoveel leuke mogelijkheden en technieken met vellum. Ik maakte deze kaarten en gebruikte het vellum als basis voor een kaart.


In de stap-voor-stap video op mijn YouTube-kanaal laat ik je zien hoe ik de kaart maakte. 

En ik geef een heel handige tip voor heatembossing in kleur, zonder dat je daar gekleurd embossingpoeder voor nodig hebt. Klik op de foto hieronder om naar de video te gaan.

In de beschrijving onder de video vind je de link naar de video van mijn getalenteerde collega. En zo kun je verder hoppen en alle video's bekijken.

Ik ben benieuwd wat je van de video vindt. Laat gerust een reactie achter onder de video of geef een duimpje omhoog :-).


Hieronder nog wat foto's van de binnenkant van de kaart. Onderaan dit bericht vind je het overzicht van de gebruikte materialen.






Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X





Geen opmerkingen: