maandag 24 juli 2023

Stampin' Up! Feestballonnen - Slimline kaart

Deze maand waren er veel verjaardagen. Gelukkig had ik een fijne voorraad kaarten gemaakt met de productbundel Feestballonnen. O, wat is dit toch een leuke set! Ik heb er al zoveel feestelijke kaarten mee gemaakt. Je kunt ze <HIER> bekijken.

De toffe slimline kaart hieronder heb ik al eerder laten zien op mijn Instagram en Facebookpagina. En nog niet hier op mijn blog. Dus bij deze :-).

 

Ik maakte een versie voor haar. Geïnspireerd door de jaarcatalogus 2023-2024, waarin je deze productbundel kunt vinden.



En ik maakte een versie voor hem. En tijdens het stempelen van deze laatste kaart, maakte ik een kort filmpje (1 minuut). Zo kun je stap-voor-stap zien hoe de kaart gemaakt wordt. Je vindt dit filmpje bij de Shorts op mijn YouTube-kanaal. Of op Instragram en Facebook.


Ben je net zo enthousiast over deze productbundel als ik? Bekijk dan alle producten in de webwinkel


In de webwinkel kun je meteen bestellen. 
Of je kunt je bestelling ook mailen: mail@stampinclubnederland.nl
Ik verzorg je bestelling met plezier en maak er een feestje van!

Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X





Geen opmerkingen: