donderdag 27 juli 2023

Stampin' Up! Countryside Corners en Timeless Charm - Workshop project

 Vlak voor de start van de zomervakantie organiseerde ik nog een laatste workshop. We maakten een superleuk doosje in een omslag. Met daarin een aantal kaartjes.


De basis is gemaakt met het Countryside Inn Designerpapier. Met dit papier kun je zoveel stempelsets combineren. En dus deed ik dat ook.


Ik gebruikte onder meer de set Cheerful Daisies, de nieuwste set Timeless Charm (online only), een rondje gelukwensen en de set Countryside Corners. En een aantal stansensets, zoals Timeless Arrangements.


Het doosje dat in de omslag is bevestigd bevat nog een 4-tal leuke notitiekaartjes met enveloppen. En op de flappen van de omslag zijn nog een aantal zakjes gemaakt (pockets) voor kaartjes. Om iets op te schrijven voor de ontvanger.


Het is bijna zonde...en toch zo leuk om dit leuke cadeautje weg te geven!

Lijkt het je leuk om dit project ook te maken? We kunnen een datum inplannen voor een workshop. 

Is dat lastig? Bij voldoende animo, kan ik er ook een online pakket van maken, zodat je er thuis mee aan de slag kunt gaan.

Laat het me weten! En stuur me een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl


De kaartjes in het doosje laat ik je uitgebreid zien in een volgend blogbericht, dat komende zaterdag online komt. Houd de website dus in de gaten.

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X




Geen opmerkingen: