donderdag 6 juli 2023

Stampin' Up! Bright & Beautiful of Kleurenfeest productcollectie

 Er zijn productcollecties bij Stampin' Up! die zo leuk en tijdloos zijn, dat ik niet uit gestempeld raak.

De productcollectie Bright & Beautiful of Kleurenfeest is er zo eentje. En deze collectie is er ook met een Nederlandstalige stempelset. Dat maakt het voor mij extra leuk :-).

Vandaag wil ik je een aantal kaarten laten zien die ik maakte met het Gold Celebrations speciaalpapier.



Dit is niet echt papier, het is meer mica of window-sheet. Stevige doorzichtige vellen van 30,5 x 30,5 cm bedrukt met feestelijke prints in goud. En als je de vellen omdraait is de achterkant zilver.


Een van de vellen heb ik gesneden op 4"x12" (10,2 x 30,5 cm) en in de lengte gevouwen tot een dubbele staande kaart. Op de voorzijde plakte ik een stuk kaartkarton (7 x 10 cm) en daarop een stuk basis wit kaartkarton (6,5 x 9,5 cm). Die bestempelde ik met diverse ballonnen.

 Op dezelfde hoogte als de voorkant, plakte ik aan de binnenkant ook kaartkarton in dezelfde afmetingen. Zodat je er ook een boodschap voor de ontvanger in kan schrijven. En tegelijkertijd het dubbelzijdige tape is weggewerkt.


Voor de andere versie heb ik een stuk speciaalpapier gesneden van 4" x 6" (10,2 x 15,2 cm). Deze is aan de lange kant op 14,5 cm gerild. Je houdt dan een klein strookje over van 0,7 cm. Deze vouwde ik dubbel.

Aan deze plakrand bevestigde ik aan de voor- en achterkant 2 stukken Azure Afternoon kaartkarton (10,2 x 14,5 cm). Aan de voorkant is nog een strook designerpapier geplakt, die ik iets schuin gesneden heb. En aan de achterkant is dit afwerkt met een stuk Azur Afternoon kaartkarton.

De kaart is afgewerkt met gestempelde ballonnen en een tekst.

Voor een compleet overzicht van deze leuke collectie kun je op onderstaande banner klikken. Je komt dan in de webwinkel, waar je alle producten kunt bekijken.


Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht of je wilt de producten van Stampin' Up! bestellen. Stuur me gerust een bericht per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Ik help je graag!

Tot stempels

Creatieve groet
Yvonne
X




Geen opmerkingen: