vrijdag 4 augustus 2023

Stampin' Up! Feestballonnen - Interactieve slider-kaart met magneet

 Op deze laatste dag van de week, heb een supertoffe interactieve kaart om aan je te laten zien. 


Had ik al gezegd dat ik helemaal weg ben van de productbundel Feestballonnen? De feestelijke kaarten en projecten, die je met deze set kunt maken komen altijd van pas.


Voor een workshop enkele maanden geleden, maakte ik deze leuke interactieve kaart. Als je het kaartje uit de pocket schuift, dan schuiven de ballonnen mee omhoog. En die blijven vervolgens op het kaartje 'plakken'.


Op mijn Facebook-pagina en Instagram kun je een kort filmpje bekijken van deze kaart.

De producten die ik voor deze kaart gebruikte vind je via de button hieronder. Als je erop klikt kom je in de webwinkel terecht. Daar kun je de producten uitgebreid bekijken en ook bestellen.


Bestel je liever per e-mail? Dat kan! Je kunt mailen naar: mail@stampinclubnederland.nl

Hier kun je ook terecht voor je vragen en meer informatie.

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X




Geen opmerkingen: