zondag 24 september 2023

Maskeertechniek met Stampin' Up! Abundant Beauty Decorative Masks

 Vorige week alweer organiseerde ik een workshop bij mij thuis in Midwoud (NH). Deze keer zijn we aan de slag gegaan met de Decoratieve sjablonen Abundant Beauty.


Ik had 3 verschillende kaarten voorbereid, waarbij 6 van de 7 sjablonen worden gebruikt.

Het mooie van deze sjablonen is dat je voor elke gelegenheid een passende kaart of project kunt maken. Je kunt werken met zoveel verschillende kleuren.
 

Door de verschillende achtergronden te gebruiken kun je leuke details toevoegen als achtergrond. En zo je eigen, unieke ontwerpen maken.


De sjablonen kun je niet alleen gebruiken met inkt en blendingborstels of vingersponsjes. Je krijg ook leuke effecten door embossingpasta te gebruiken.


De gebruikte materialen, die ik gebruikt heb voor de middelste kaart (Moody Mauve) vind je via onderstaande button.


Voor vragen en meer informatie, kun je altijd contact met mij opnemen. Ik help je graag.

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: