donderdag 21 september 2023

One Sheet Wonder kaartenmapje - Nieuwe Feel Good Stampin' Videohop

 De Feel Good Stampin' Videohop van deze maand staat in het teken van One Sheet Wonder. Projecten die gemaakt zijn uit 1 vel designerpapier van 15,2 x 15,2 cm en 30,5 x 30,5 cm of uit een vel A4 kaartkarton. 

Ik hou van dit soort projecten, waarbij je het hele vel prachtige designerpapier gebruikt. En ik koos voor een project, dat gemaakt is uit een vel designerpapier van 30,5 x 30,5 cm. Het is een cadeau-/kaartenmapje, waarin 4 kaartjes passen.


Dit is de eerste versie. Gemaakt met het Delightfully Eclectic designerpapier. De kaartjes maakte ik met de productbundel Blitse Boogjeswensen en bijpassende pons.






Stap-voor-stap video tutorial



In de stap-voor-stap video die ik maakte, kun je zien hoe ik de kerstversie maakte van dit mapje. Hiervoor heb ik de productcollectie Stralende kerst gebruikt (Merry Bold & Bright).





Heb je vragen of wil je meer informatie? Laat het me weten! Ik help je graag.

Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X


Geen opmerkingen: