donderdag 19 oktober 2023

Feel Good Stampin' Videohop - Stampin' Up! Merry Bright & Beautiful geschenkkaart houder

 Er is weer een nieuwe Feel Good Stampin' Videohop van start gegaan.
Deze maand is het thema Alsjeblieft, voor jou!

Ik maakte deze geschenkkaart-/geldhouder met het Merry, Bright & Beautiful designerpapier.  En combineerde het met de productbundel Merriest Trees



Ik heb een stap-voor-stapbeschrijving gemaakt, die je in onderstaande video op mijn YouTube-kanaal kunt bekijken.




Dit gezellige papier is niet alleen leuk voor de kerst, daarna kun je er ook nog vrolijke verjaardagkaarten mee maken.


En in de video laat ik nog 2 leuke projecten zien met heel andere papier en stempels. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter?

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: