maandag 30 oktober 2023

Stampin' Up! leuke vouwkaarten - Ringed with Nature en Herfstwensen

Elke maand organiseer ik voor mijn team een bijeenkomst online. We bespreken van alles en nog wat. Persoonlijke dingen en ook wat er bij Stampin' Up! speelt. We kletsen met elkaar en zijn ondertussen lekker creatief bezig. Het is altijd super gezellig. En niet alleen ik kijk uit naar deze maandelijkse bijeenkomsten.


We sluiten af met een mini-workshop, waarvoor ik een project voorbereid. Dit project kan gemaakt worden met de materialen die iedereen zelf in de kast heeft.


Afgelopen maand maakten we deze funfold-kaart. Hiervoor gebruikte ik de collecties Herfstwensen/ Autumn Leaves uit de september-december 2023 minicatalogus


De combinatie van het papier, de kleuren en de embossingfolder is zo mooi!


Deze kaart is allerlei varianten te maken. Zo bedacht ik nog een kerstvariant:


 Ook jij kunt onderdeel worden van het team. Deze maand oktober kun je nog steeds gebruik maken van de aantrekkelijk startpakket actie. 


Hierbij kun je kiezen uit
35% korting op de prijs van het startpakket. Je betaalt dan € 83,85 (in plaats van € 129). 

Of je kunt 35% meer producten in je startpakket kiezen. Dan kies voor € 236,25 aan producten in plaats van € 175. 


Gebruikte materialen:
  • 159791 Perched in a tree
  • 159798 Aspen Trees Dies
  • 159883 Ringed with Nature
  • 161958 Joy of Christmas Designerpapier
  • Gebruikte kleuren: Real Red en Pecan Pie
  • 163282 Herfstwensen productpakket (Nederlands)
  • 162178 All about Autumn Designerpapier
  • Gebruikte kleuren: Copper Clay, Crushed Curry, Cajun Craze

Voor vragen over de instapactie, gebruikte producten en bestellen van een of meer bovenstaande producten kun je contact met mij opnemen. En je kunt direct naar mijn webwinkel gaan om de producten te bekijken.

Ik help je graag!

Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: