maandag 13 november 2023

Samen creatief tijdens OnStage@home

 Afgelopen weekend vond het jaarlijkse evenement van Stampin' Up! plaats: On Stage. Deze keer was het online en werd ook meteen het 35-jarig jubileum gevierd.

Ik beleefde dit evenement -On Stage@home- met een deel van mijn team thuis bij mijn teamlid Amanda. Zij had haar teamleden ook uitgenodigd. En wat een ontzettend leuke dag hebben we gehad!


In het pakket dat ik vooraf ontving zaten deze leuke sokken. Dus ik was helemaal in stijl!


In het pakket zat ook een aantal leuke accessoires, een notitieboek en puzzel. Amanda had voor iedereen een schattig cadeautje gemaakt met het nieuwste collectiepakket. 

Dit pakket 'Bee Mine' is de allernieuwste uitgave, die straks in de januari-april 2024 mini-catalogus te vinden is.


We hebben gezellig gekletst en gelachen. Zo leuk om samen creatief te zijn!

Tussendoor werden we verwend door Amanda met lekkere snacks en een heerlijke lunch.


Tegen het einde van het evenement werd er uiteraard ook nog gestempeld. En maakten we 2 kaartjes met het Bee Mine-collectiepakket. Echt te schattig, vind je niet?!



Ik geniet nog even na van een superleuke dag. En kijk alweer uit naar het volgende evenement in maart 2024. Dan is het live in Rotterdam.

Lijkt het je ook leuk om af en toe samen met anderen creatief te zijn en deel uit te maken van de Stampin' Up! familie en mijn gezellige team? Neem dan contact met mij op. Ik vertel er je graag alles over!

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X
 

Geen opmerkingen: