donderdag 16 november 2023

Metallic Effecten met heat-embossing - Feel Good Stampin' Videohop

 Het is alweer november en dus tijd voor een nieuwe video bloghop van het Feel Good Stampin' -team. Deze maand is het thema: Magisch Metallic


Ik maakte deze kaart. Daarbij gebruikte ik de magische heatembossing-techniek om metallic-effecten te creëren. Zo leuk om te doen en het resultaat is zo gaaf!


Ik gebruikte de mooie Nature's Print stempelset en bijpassende stansen voor de kaart.

158793

CLINGSTEMPELSET NATURE’S PRINTS


In de video op mijn YouTube-kanaal kun je stap-voor-stap zien hoe ik de kaart maakte. En je hopt daarna meteen verder naar de andere video's van de getalenteerde leden van het Feel Good Stampin'-team.


In de video laat ik je nog een versie van de kaart zien met een andere stempelset en goud-metallic.

Onderaan dit bericht vind je nog de gebruikte materialen voor de kaart.



Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X



Geen opmerkingen: