woensdag 13 december 2023

Stampin' Up! Stralende kerst inspiratie en GRATIS verzending

 

In dit bericht laat ik je een serie heel verschillende kaarten zien, die ik maakte met de stempelset Stralende kerst. Van een eenvoudig gestempelde kaart tot een leuke vouwkaart met bijpassend designerpapier. 




Voor deze kaart heb ik de lampjes gestanst uit het Glow in the dark kaartkarton. Als het dan donker is, geven de lampjes licht. Hoe leuk is dat?!


Voor deze leuke vouwkaarten kun je heerlijk mixen & matchen met het bijpassende designpapier in vrolijke kleuren. Helaas is dit papier in de webwinkel uitverkocht. Ik heb nog 1 pak van dit superleuke papier. Stuur me een e-mail als je interesse hebt.




De stempelset (met korting) en alle gebruikte materialen shop je heel snel en makkelijk via de webwinkel (zoek op Stralende Kerst).

Om te bestellen kun je ook een e-mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl


Op donderdag 14 december wordt je bestelling vanaf € 75,00 GRATIS verzonden. 


Voor vragen, advies en meer informatie kun je altijd contact opnemen. Ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X


Geen opmerkingen: