donderdag 21 december 2023

Feel Good Stampin Video hop - Au Revoir! Interactieve wisselkaart

 Voor een nieuwe videohop van het Feel Good Stampin designteam, maakte ik deze interactieve wisselkaart.

THEMA
Het is alweer de laatste videohop van dit jaar. En het thema deze maand is dan ook: 
Au Revoir!


Binnen dit thema zijn er natuurlijk allerlei mogelijkheden, zoals pensionering, condoleance, verandering van baan etc. In deze tijd koos ik voor het afscheid van een jaar en het begin van een nieuw jaar.


STAP-VOOR-STAP VIDEO
Zoals gezegd is het een video hop en kun je de stap voor stap beschrijving van deze kaart vinden in een filmpje op mijn YouTube-kanaal. Klik op de afbeelding hieronder om de video te bekijken.

In de beschrijving onder de video vind je vervolgens alle links naar de andere videos.




Veel plezier met kijken! Ik hoor graag wat je ervan vond en nodig je van harte uit om je te abonneren op mijn YouTube-kanaal. Dan mis je geen filmpje meer.



Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X

Geen opmerkingen: