donderdag 25 januari 2024

Bee Mine collectie | Interactieve trek-schuifkaart | Feel Good Stampin' Videohop

Dit jaar kun je ook weer genieten van inspirerende projecten met stap-voor-stap video's van het Feel Good Stampin' team tijdens de maandelijkse video-hops op elke 3e donderdag van de maand.

Vanavond is de eerste videohop van het jaar. 
En het thema is: Frisse Start


Dit kan natuurlijk van alles zijn; een nieuwe baan, een nieuw huis, een relatie, huwelijk. En ook de start van een nieuwe catalogus. Voor dat laatste koos ik en ik gebruikte de nieuwe Bee Mine collectie voor mijn project. Deze collectie vind je in de januari-april 2024 mini-catalogus

Door de kleuren, afbeeldingen en het papier in deze collectie kun je het ook zien als een frisse start van een nieuw seizoen. Heerlijk toch, deze vrolijke kleuren en die schattige bijtjes?

Met dank aan mijn teamleider Ute Jung van Stempelspass in Jever voor het leuke idee van deze kaart.


GRATIS: STAP-VOOR-STAP BESCHRIJVING

En zoals gewoonlijk vind je op mijn YouTube-kanaal een stap-voor-stapbeschrijving van het project dat ik maakte. Na het zien van de video kun je vervolgens -via de link in de beschrijving- verder gaan naar de volgende video.



Blijf zeker tot het einde kijken, want ik laat ook nog wat andere voorbeelden zien met andere stempels en papier, ter inspiratie. Onder meer deze kaart:


En vergeet niet om je te abonneren op mijn YouTube-kanaal. Dan blijf je op de hoogte van nieuwe video's die ik plaats.


Hieronder vind je nog het overzicht van gebruikte materialen. Interesse om met deze of andere producten van Stampin' Up! aan de slag te gaan? 

Je kunt ze direct in mijn webwinkel bestellen. Of stuur even een berichtje naar: mail@stampinclubnederland.nl




Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X

Geen opmerkingen: