zaterdag 20 januari 2024

Stampin' Up! Flight & Airy designpapier | Snelle verpakking voor chocolade

 Dit cadeautje voor een verpakking met chocolade-reepjes is zo eenvoudig en snel te maken. En superleuk om te geven!

Ik maakte verschillende versies, die ik inmiddels al heb weggegeven. 
Gelukkig heb ik de foto's nog ;-).


Deze is gemaakt met de Bee Mine productcollectie. Ik heb de stempels, pons, het papier en het lint gebruikt. De prachtige bloemen en takjes maakte ik met de Paper Florist stansen.


Je kunt met deze stansenset superleuke bloemen maken. Die rand langs het vrolijke papier is ook gemaakt met 1 van de stansen.

Normaal rol je deze rand op tot een hart voor een bloem. Deze keer deed ik dat niet en plakte enkele strookjes aan het uiteinde van het papier, zodat een leuk decoratief randje ontstaat.  




VIDEO: STAP-VOOR-STAPBESCHRIJVING
In een video op mijn YouTube-kanaal laat ik stap-voor-stap zien hoe je de verpakking maakt. 

In de beschrijving onder de video vind je de link naar de gebruikte materialen.




In de video gebruik ik het designpapier Flight & Airy. Dit papier en veel andere producten kun je GRATIS kiezen tijdens Sale-a-Bration in januari en februari 2024. Bekijk alle producten in de brochure aan de rechterkant van de website of klik op onderstaande afbeelding.


Hieronder vind je de gebruikte materialen voor de verpakking met de bij en bloemen. Klik op de afbeelding hieronder.


En tot slot nog de verpakking die ik afgelopen jaar maakte voor mijn Duitse teamleider.


Veel plezier bij het maken van de cadeauverpakking. Het is echte verslavend :-).

En voor vragen, bestellingen en informatie kunt je altijd contact met mij opnemen (mail@stampinclubnederland.nl).

Tot stempels!

Creatieve groet

Yvonne 
X








Geen opmerkingen: