donderdag 14 maart 2024

Eenvoudig stempelen | Stampin' Up! Stippeled Roses

 Je hebt me ruim een week gemist (of niet, dat kan natuurlijk ook..hahaha). Hoe dan ook, ik was druk met de voorbereidingen voor deze maand.

Vandaag ben ik onderweg naar Rotterdam voor het jaarlijkse Stampin' Up!-evenement On Stage. In Ahoy komen we met zo'n 800 internationale demonstratrices bij elkaar. Ontmoetingen, bijkletsen, de nieuwe jaarcatalogus 2024-2025 wordt gepresenteerd, inspiratie en leerzame presentaties staan ons te wachten. Kortom, 3 dagen genieten.

Voor die tijd wilde ik het een en ander afronden voor deze maand. Zoals een filmpje opnemen voor de komende Feel Good Stampin Videohop op 21 maart. 

De workshop van 29 maart a.s. voorbereiden, cadeautjes/ swaps maken voor mijn team dat mee gaat naar Rotterdam, bestellingen klaarzetten. En tussendoor moest er nog gewerkt worden ;-). Maar het is allemaal gelukt. En nu kan ik de komende dagen even lekker gaan genieten van alles wat er gaat gebeuren.

Uiteraard zal ik na afloop verslag doen. En ondertussen kun je mijn avonturen ook volgen op Facebook en Instagram.
 

En dan de kaartjes, die ik je vandaag wil laten zien. Ze zijn eenvoudig en stijlvol tegelijk. Ik gebruikte de stempelset Stippled Roses, die perfect is als je net begint met stempelen.


De rozen zijn gestempeld op een stuk basis wit kaartkarton in de kleur Pebbled Path. En daarna ingekleurd met de Aquarelpotloden van Stampin' Up!



Daarna heb ik de rechthoeken op een dubbele basiskaart in wit geplakt.


Als je al wat langer stempelt of je hebt een stans- en embossingmachine, dan kun je de variatie mogelijkheden uitbreiden met de bijpassende stansen. Wanneer je de stempelset en stansen samen koopt, ontvang je bovendien 10% bundelkorting.

 Of combineer de rozen met de mooie notes of nature stempelset.



Voeg een stuk gekleurd kaartkarton toe en plak dit onder het rechthoek. Snij de rozen uit en plak op de ondergrond voor een 3D-effect. En voeg er wat gestanste takjes aan toe om het geheel af te maken.

Hieronder vind je de gebruikte materialen voor deze kaarten. Heb je vragen? Laat het me weten. Ik help je graag en verzorg je bestelling met plezier.


Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X



Geen opmerkingen: