zondag 17 maart 2024

HOERA | Vandaag is het feest

 Vandaag is het feest! Ik vier dat ik weer een jaartje ouder mag worden en daar ben ik dankbaar voor.

En dit kaartje past daar heel goed bij. Natuurlijk door de tekst. Deze komt uit de nieuwste Online Only Collectie en heet Fantastische Felicitaties.


En ook omdat de kaart in mijn lievelingskleuren is gemaakt. Ik maakte deze kaart ter voorbereiding op de workshop eind deze maand - Magic Embossing.
Klinkt spannend, he? Het valt mee, hoor. Het is wel superleuk.


We gaan de magische mogelijkheden van 3D-embossingfolders ontdekken en maken een paar prachtige kaarten en een superleuke cadeauverpakking. Doe je mee? Er zijn nog een paar plekjes vrij. Klik op de afbeelding hierboven voor meer informatie.

Ik ga verder met mijn verjaardagsfeestje vieren en zie je graag op een van mijn stempelfeestjes.

Fijne zondag!

Creatieve groet,
Yvonne
X




Geen opmerkingen: