donderdag 21 maart 2024

Vrolijke Viooltjes | Pop-up vaaskaart voor de Feel Good Stampin' Videohop

 Vanavond is er weer een nieuwe Feel Good Stampin' Videohop van start gegaan.

Elke maand organiseren wij met een groep Stampin' Up! demonstratrices een videohop. Daarin laten we je aan de hand van verschillende thema's leuke en inspirerende projecten zien. En je kunt er gelijk zelf mee aan de slag door de duidelijke stap-voor-stap video's van de projecten.

Precies vandaag is de lente gestart. Heerlijk! Ik kijk uit naar hogere temperaturen en een heerlijk zonnetje. En het thema is dan ook Lente/ Paas pastels.


Voor mijn project koos ik de Nederlandse set Vrolijke Viooltjes. Deze kun je vinden in de jaarcatalogus. Daarin staat de Engelse versie. De Nederlandse versie kun je <HIER> bekijken.


Viooltjes doen mij altijd denken aan het voorjaar. Bij de eerste zonnestralen zie ik de bakken met de vrolijk gekleurde plantjes al bij het tuincentrum staan. En fleuren mensen hun tuin op met deze leuke plantjes.

PROJECTBESCHRIJVING
Zoals je inmiddels van mij kunt verwachten, heeft mijn kaart een verrassingseffect. Bij deze kaart is dat aan de binnenkant. Bekijk de video om de superleuke verrassing van deze kaart te bekijken. Klik op onderstaande foto om naar mijn YouTube-kanaal te gaan.

En vergeet niet verder te hoppen naar het volgende getalenteerde designteamlid. Ik ben benieuwd wat je ervan vind, dus laat gerust een reactie achter.


En wil je op de hoogte blijven van nieuwe video's die ik plaats? Abonneer je dan op mijn kanaal en blijf op de hoogte.


Deze kaart kun je met allerlei verschillende bloemen maken. En de meesten hebben altijd wel een stempelset met bloemen of designpapier met bloemen.


Ik wens je veel plezier bij het kijken en maken van de projecten.

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: