donderdag 23 mei 2024

Eenvoudige funfold kaart die iedereen kan maken! - In Color inspiratie

 Voor de nieuwe Feel Good Stampin' Videohop maakte ik deze leuke en heel eenvoudige funfold-kaart. Deze kaart kan echt iedereen maken!


Het thema deze maand is: In Color Inspiratie
En dus gebruikte ik de allernieuwste serie In Colors 2024-2026.


Ik combineerde de kleuren Shy Shamrock en Pretty in Pink met elkaar. En ik gebruikte de stempelset en stansen uit de Spotlight on Nature bundel.


En ik maakte nog een variant in Summer Splash en Petunia Pop.


PROJECTBESCHRIJVING
Bekijk de stap-voor-stapvideo van deze kaart op mijn YouTube-kanaal. Daar kun je ook verder hoppen naar de projecten van mijn collega's voor nog meer In Color Inspiratie.


Wist je dat je deze maand (mei 2024) een pakket producten uit de nieuwste In Color Serie GRATIS ontvangt bij aanschaf van het startpakket? Bekijk de video op mijn YouTube-kanaal voor meer informatie.


Hieronder vind je nog een link naar de gebruikte materialen voor dit project

Heb je vragen of wil je meer informatie?
Laat het me weten. Ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne 
X




Geen opmerkingen: