dinsdag 7 mei 2024

Stampin' Up! Spotlight on Nature en de In Color producten 2024-2025

 In mijn vorige bericht schreef ik over de nieuwe jaarcatalogus 2024-2025 en de nieuwe In Color kleuren 2024-2026.

De In Colors is een kleurenserie van 5 trendy en eigentijdse kleuren. Ze zijn een mooie aanvulling op de basiscollectie kleuren.
Elk jaar verschijnt een nieuwe serie kleuren in de jaarcatalogus. En deze kleuren blijven 2 jaar in de collectie. 

Ik ben met de In Colorproducten aan de slag gegaan en met de Spotlight on Nature bundel. En ik maakte deze kaarten.


Voor deze kaarten gebruikte ik bijna alle producten uit de In Colorserie: inktpads, markers, kaartkarton en designpapier.

Deze producten krijg je deze maand GRATIS bij aanschaf van het startpakket. Je leest hier ook meer over in het vorige bericht. 


Voor de kaarten heb ik basiswit kaartkarton, Stazon-inkt en zelfklevende parels toegevoegd.

De roze kaart is een combinatie van Pretty in Pink en Petunia Pop.


Voor de groene kaart heb ik Pretty Peacock gebruikt. Een mooie contrasterende kleur met de Summer Splash.


STAP-VOOR-STAP VIDEO
Klik op de afbeelding hieronder om de video te bekijken, waarin ik stap-voor-stap laat zien hoe ik de kaart maak.


Hieronder vind je nog de gebruikte materialen voor deze kaarten. 

Heb je interesse in de producten en komt je bestelling uit op € 129 of meer? Overweeg dan om het startpakket aan te schaffen.



Neem gerust contact met mij op als je vragen hebt. 
Ik help je graag!

Creatieve groet,

Yvonne
X



  

Geen opmerkingen: