zaterdag 15 juni 2024

Stampin' Up! Citrus Blooms - workshop juni

 Het is wat stiller hier op mijn blog en de social media kanalen. Er is niks ernstigs, hoor. Achter de schermen ben ik lekker bezig met stempels, inkt en papier. En ondertussen met de dagelijkse dingen. Dan ontschiet de tijd me wel eens en realiseer ik me hoe snel het gaat! Je knippert met je ogen en er is weer een week voorbij. 

Maar goed, het zijn allemaal leuke dingen. Ik ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor 2 aankomende evenementen: een workshop en een teamdag.

Workshop juni
Op vrijdag 28 juni staat er weer een workshop gepland. En hoewel het nog niet echt wil 'zomeren', gaan we aan de slag met de Citrus Blooms productcollectie.


Dit is een voorbeeld van de collectie -deze kaart maken we niet ;-). De video hiervan vind je wel op mijn YouTube-kanaal.

Er zijn nog enkele plekjes vrij voor de workshop (in de ochtend en in de middag). Dus mocht je zin en tijd hebben, geef je dan op en kom gezellig stempelen.
Aanmelden: mail@stampinclubnederland.nl


Over de teamdag kan ik nog niet zoveel vertellen. Dat moet nog even een verrassing blijven. In een nieuw blogbericht zal ik jullie zeker vertellen hoe het is geweest en wat we hebben gedaan.

Voor nu wens ik je nog een heel fijn weekend.

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X


Geen opmerkingen: