zondag 4 augustus 2024

Augustus: designpapier-actie - 15% korting op geselecteerde papierlijnen

 Het is vakantie! En dat kun je wel merken ;-). Ik doe het wat rustiger aan.

Inmiddels zijn we in de maand augustus beland en is er een actie gaande bij Stampin' Up! Daarover wil ik je graag informeren. Want deze actie is leuk!


Deze maand vanaf 6 t/m 31 augustus 2024 ontvang je 15% korting op geselecteerde designpapierlijnen uit de jaarcatalogus 2024-2025. Hoe leuk is dat!?


Bestellen kan via mijn webwinkel of je kunt me een e-mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl


Wanneer je een bestelling in mijn webwinkel of per e-mail plaatst, ontvang je GRATIS een stap-voor-stapbeschrijving van een leuk project.


Deze zomerse kaart is een inspirerend voorbeeld van wat je met prachtige designpapierlijnen kunt maken.


Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne



Geen opmerkingen: