donderdag 19 september 2024

Stampin' Up! Season of Green & Gold - Kerstkaarten serie

Het was even stil op mijn blog in verband met de zomervakantie. Die is inmiddels voorbij en dus is het tijd om weer een berichtje te plaatsen.

Met de september-december 2024 mini-catalogus die live is gegaan op 4 september, zit ik inmiddels midden in de kerstprojecten. Bekijk de online catalogus hieronder.



Wist je dat er -behalve deze catalogus- ook online in de webwinkel veel mooie kerstproducten verkrijgbaar zijn? Je vindt deze producten onder de categorie Online Only.

Een van mijn favoriete productcollecties is Season of Green & Gold. Daarmee maakte ik deze chique kerstkaarten-serie. 


Je kunt met de producten uit deze collectie alle kanten op. Van eenvoudig gestempelde kaarten, gecombineerd met het prachtige designpapier. Tot leuke vouwkaarten met alles erop en eraan.


De takken en klokken uit enkele vellen designpapier zijn eenvoudig te knippen of makkelijk te snijden met de standen uit de bijpassende set.


Het vellum in deze collectie is prachtig en een subtiele toevoeging aan je kaart.


Met de prachtige stempelset en bijpassende stansen kun je de leukste creaties maken.


De teksten komen uit de stempelset Kersttijd. Een Nederlandse set, die je ook in de Online Only collectie kunt vinden.


Kortom, dit is een prachtige serie producten. Ze zijn apart verkrijgbaar of je kunt de complete collectie in één keer shoppen.

Neem eens een kijkje in de webwinkel. En mocht je vragen hebben, laat het me weten. Ik help je graag!

Ps. Je kunt alle producten in de webwinkel ook via de e-mail bestellen. Stuur me een e-mail (mail@stampinclubnederland.nl) met de productnummers en omschrijving. En ik verzorg je bestelling met plezier.

Tot stempels!

Yvonne
X






Geen opmerkingen: