zondag 22 september 2024

BOGO-party! Buy One, Get One Free van 23 tm 27 september 2024

 Van 23 t/m 27 september 2024 organiseer ik een BOGO-party. Dat staat voor Buy One, Get One Free.

Je schaft producten aan uit mijn retired collectie en voor hetzelfde bedrag kies je actuele Stampin' Up! producten.


Dit is hoe het werkt:
  • Ga naar de Shopify-webwinkel met alle retired producten uit mijn collectie.
  • Plaats de producten van jouw keuze in het winkelmandje en reken af. Geen Paypal? Je kunt ook kiezen voor bankoverschrijving.
  • Voor het totaalbedrag van deze bestelling kies je vervolgens actuele Stampin' Up! producten. Bekijk de Stampin' Up!-website.
  • Geef je bestelling uitsluitend per e-mail aan mij door: mail@stampinclubnederland.nl
  • Ik plaats je bestelling. Zodra de bestelling binnen is, stuur ik alle producten naar je toe. Dan betaal je maar 1x de verzendkosten.
Heb je vragen of meer informatie nodig? 
Laat het me weten!


Creatieve groet,

Yvonne
X



Geen opmerkingen: