donderdag 17 oktober 2024

Stampin' Up! Regal Flora Slimline Easel-kaart voor de Feel Good Stampin Videohop

 
Er is weer een nieuwe Feel Good Stampin' Videohop van start gegaan!

Deze maand is het thema: ABC....
En je kunt dus allemaal projecten zien, waarbij Stampin' Up! letterstansen of letter-stempelsets gebruikt zijn.


Ik maakte deze slimline Easelkaart. 
En gebruikte als basis de Regal Flora-collectie uit de september-december 2024 mini-catalogus

De gebruikte letters zijn gestanst met de Alphabet a la Mode-stansen. Mooi fijne letters & cijfers, die zowel voor scrapbooking (foto-boeken) als op kaarten perfect passen.


PROJECTBESCHRIJVING

Hieronder vind je de link naar de stap-voor-stap video, waarin ik je laat zien hoe je deze kaart maakt. En ik geef ook nog enkele handige tips en een leuk stempeltechniekje.


In de beschrijving onder de video kun je verder 'hoppen' naar de volgende video van mijn collega. Bovendien vind je er een overzicht van gebruikte materialen.



Je kunt de materialen direct in de webwinkel bekijken en eventueel bestellen. Of mij een bericht sturen: mail@stampinclubnederland.nl om te bestellen en wanneer je vragen / meer informatie nodig hebt.

Tot stempels!

Creatieve groet

Yvonne
X






Geen opmerkingen: