maandag 14 oktober 2024

Stampin' Up! vrolijke kerstkaarten & Startpakket speciaalactie

 
Deze kaarten maakte ik met het vrolijke kerstpapier uit de september-december mini-catalogus 2024 van Stampin' Up!

Tijdens de maandelijkse online bijeenkomst met mijn team was dit de mini-workshop, die ik deze maand had voorbereid.


Als je de kaart opendoet is er een kleine 'pop-up' waar je nog meer van dit leuke designpapier kwijt kunt.
Voor deze kaart gebruikte ik het designpapier Snowy Scenes.



Voor de kaart hieronder heb ik het designpapier Reindeer Days gebruikt.



Zijn ze niet schattig, die rendieren?




STARTPAKKET SPECIAAL-ACTIE
Tot eind van de maand loopt er nog een supertoffe speciaal-actie. Deze actie bied je de mogelijkheid om je ook aan te melden in mijn team.



Voor vragen en meer informatie kun je altijd contact met mij opnemen. Ik help je graag verder!

Creatieve groet

Yvonne
XX







Geen opmerkingen: