maandag 2 september 2013

Flowershop

Afgelopen week had ik een kaartje nodig voor bekenden van wie de broer/ zwager heel onverwacht overleden was. En ik maakte voor hen dit kaartje.


De techniek die ik gebruikte had ik al op diverse blogs langs zien komen en dat wilde ik ook eens proberen. Het heet omgekeerd maskeren (ofwel: reverse masking). Bij deze techniek leg je over het te stempelen oppervlak een stuk papier (bijvoorbeeld printerpapier), dat even groot is en waar een vorm uitgesneden of gestanst is. In dit geval heb ik een cirkel geponst. Vervolgens bestempel je dit stuk papier met een achtergrondstempel. In dit geval heb ik de stempel En Francais gebruikt. Vervolgens verwijder je het papier en heb je dus alleen de cirkel (of andere vorm) op je kaart staan en daaromheen is het onbestempeld.

Je kunt behalve stempelen ook de vorm inkleuren met verschillende kleuren met behulp van Sponge Daubers. En hier vervolgens een afbeelding overheen stempelen.

Ik heb de kaart afgwerkt met bloemen uit de set Flowershop en een tekst uit de stempelset Simply Sketched (een hostess set).

Bedankt voor het langskomen en een fijne dag vandaag!

******************************************

Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland


In juli en augustus maakt u, bij een bestelling vanaf 75 Euro, kans op een Cardstock & Inktpad kit en uw bestelling wordt  GRATIS verzonden!

31 aug: Verzamelbestelling GRATIS een vel candy dots bij uw bestelling vanaf  €60
Op deze datum kun je ook je herfst- en kerstproducten bestellen uit de nieuwe herfst-/wintercatalogus.


1 opmerking:

Unknown zei

Gaaf idee, is het proberen waard!!