woensdag 26 augustus 2015

Wijzigingen workshopdata




Het is wat rustig momenteel, dat komt omdat ik druk ben met allerlei activiteiten die komende maand gepland staan. Daarnaast gaan het andere werk en het reilen en zeilen van het gezin ook gewoon door, natuurlijk. Dus even wat minder tijd om de stempels en inkt ter hand te nemen. Maar dat komt vast en zeker goed binnenkort!

Want de kerstproducten uit de nieuwe herfst-/ wintercatalogus liggen hier klaar en ik heb zin om ermee aan de slag te gaan.  Vanaf 1 september kunnen jullie er ook mee aan de slag, want dan kun je bestellingen plaatsen.

Nog geen catalogus ontvangen? Laat het me even weten, dan stuur ik er één naar je toe. Je mag 'm natuurlijk ook komen ophalen. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Ik had gepland om het eerste weekend van september (4 en 5 september) een 'feestje' te geven ter gelegenheid van deze nieuwe catalogus. Maar door omstandigheden moet ik dat helaas annuleren. De workshops 'Stempel een stapel' op 29 september a.s. en het Kaartenbuffet in oktober gaan gewoon door. Beiden staan helemaal in het teken van de kerst. Je kunt ten slotte niet vroeg genoeg beginnen!

Een fijne dag!

Yvonne

Geen opmerkingen: