dinsdag 26 april 2016

Nieuwe catalogus - Sneak Peek!


Vorige week had ik een gezellige Stampin' Up! bijeenkomst in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Als je het berichtje gemist hebt, dan kun je dat {HIER}  vinden.

Tijdens dit evenement kregen we de nieuwe jaarcatalogus 2016-2017 in handen.
En tevens konden we ook al een aantal van de nieuwste producten bestellen, zoals de nieuwe In Color serie 2016-2018. Natuurlijk heb ik daar gebruik van gemaakt :-).


***Catalogus bestellen***
Vanaf 1 juni zijn de producten voor iedereen bestelbaar. Mocht je ook een catalogus willen ontvangen, mail me dan je adresgegevens: mail@stampinclubnederland.nl. De gids valt dan medio half mei op je deurmat.

***Kom in mijn team***
Kun je niet wacht tot 1 juni en wil je eerder al de leuke nieuwe producten kunnen bestellen? Meld je aan in mijn team. Je kunt dan vanaf 3 mei al uit de nieuwe catalogus bestellen én uit de huidige catalogus. Je kiest producten t.w.v. € 220 en betaalt slechts € 129,00. Meer weten? Mail me gerust.


De komende dagen zal ik jullie alvast wat voorbeelden laten zien van projectjes die ik al gemaakt hebt. Zoals hieronder. Dit is een kaartje uit een geweldige nieuwe kaarten kit Oh, Happy Day, die in de catalogus te vinden is.




In de kit zit materiaal voor het maken van maar liefst 20 kaarten! Daarnaast is ook een mini-inktpad, clearblokje, Stampin' Dimensionals en stempels inbegrepen. Het enige dat je zelf toevoegt is lijm. Ideaal voor degene met weinig tijd of wanneer je net begint met stempelen.


De kaarten in deze kit hebben verschillende leuke vormen en zijn de kleuren niet leuk!? Ik word er gewoon helemaal blij van. En...zo'n kit is perfect voor op vakantie :-).


Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Ps. Om plaats te maken voor de nieuwe spulletjes heb ik een deel mijn collectie retired producten op de website gezet. Je kunt het {HIER} vinden.

Een overzicht van de gebruikte materialen volgt zodra deze beschikbaar zijn.




1 opmerking:

Je@net zei

Wow...dat ziet er al super gaaf uit, Yvonne!