vrijdag 26 oktober 2018

Happiness Surrounds - Stampin' Up! jubileum



Afgelopen weekend vierde mijn teamgenoot Jessica haar Stampin' Up! jubileum. 
Precies 5 jaar geleden nam ze het besluit om in mijn team in te stappen. 
Een heel goed besluit :-). 


Voor haar maakte ik dit kaartje. Ik gebruikte daarvoor de allernieuwste stempelset Happiness Surrounds, die binnenkort wordt uitgebracht. 


Het cijfer is gestanst met de -helaas retired- stansen Large Number Framelits. Ik heb er daarna met de Wink of Stella pen wat glitters op aangebracht.

Ik gebruikte voor het stempelen van de bloemen en blaadjes de kleuren Berry Burst, Mango Melody, Smoky Slate en Granny Apple Green. Een aantal bloemen en blaadjes stanste ik met de bijpassende stansen Snowfall Thinlits.



Deze leuke en exclusieve set stempels en stansen zijn vanaf 1 november a.s. verkrijgbaar, tot 30 november en zolang de voorraad strekt. 



Zoals je ziet zitten er, behalve de bloemen en blaadjes, ook prachtige sneeuwsterren
in de stansenset. Deze kun je supergoed combineren met de stempelset Snow is Glistening.


En om het compleet te maken zijn er nog leuke bijpassende embellishments.
Deze mooie bling-bling sneeuwsterren.


En tot slot wit cardstock met een fluweel laagje. 
Superleuk om de sneeuwsterren mee uit te stansen. 




Heb je interesse in een van deze leuke producten?
Neem dan contact met mij op, ik help je graag. 


Een fijne dag!

Yvonne X







Geen opmerkingen: