donderdag 1 november 2018

Stampin' Up! Snowflake Showcase - exclusieve producten




Maak 'coole' winterse kaarten met de exclusieve stempels, stansen en embellishments uit de Catch a Snowflake productlijn van Stampin' Up!. Deze nieuwe lijn producten is vanaf  1 november verkrijgbaar, gedurende de hele maand november (of zolang de voorraad strekt)

In de flyer hieronder vind je de complete informatie en producten nog eens terug. 
Je kunt 'm ook uitgebreid bekijken via deze link: http://bit.ly/2CSJE7x


Ik maakte deze kaart met de stempelset Snow is Glistening 






In de set bijpassende stansen Snowfall Thinlits Dies zit een prachtige sneeuwster. 
Deze stanste ik uit Shimmery White Cardstock.


Met behulp van het negatief dat ik daarna overhield heb ik een masker gemaakt.
Dat legde ik op een stuk Shimmery White Cardstock en kleurde ik in met Highland Heather inkt en een Aquapainter.  

Nadat deze droog was heb ik met Highland Heather inkt een aantal kleine sneeuwsterretjes gestempeld. En ik stempelde de sneeuwster in het hart van de grote vlok ook. Daarna stanste ik 'm uit.


Op een dubbele kaart Crumb Cake Cardstock van 12,5 cm x 12,5 cm stempelde ik eveneens met Crumb Cake inkt een aantal sneeuwsterren uit de stempelset.

Daarna een stuk Highland Heather Cardstock erop, vervolgens het Shimmery White CardstockOver het ingekleurde gedeelte de grote sneeuwster en daarop de kleine sneeuwvlok met een dimensional. En voila! Een 'cool' winters kaartje.

Leuk om te sturen met de kerst. Maar ook aan iemand die jarig is in de winter.

Naast deze stempels en stansen, bevat de productlijn nog een stempelset Happiness Surrounds. Deze set matched ook weer met de stansen. En zo kun je dus het hele jaar door kaarten en projectjes maken voor elke gelegenheid.



En er zijn ook nog mooie, metallic embellishments in de vorm van sneeuwsterren. En papier met een fluweel laagje. Supermooi om de sneeuwsterren uit de stansen voor een extra winters effect.



Heb je ook zin om met deze producten aan de slag te gaan? 
Ik verzorg graag je bestelling!
Stuur gerust me een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot slot, hieronder nog de overige materialen die ik gebruikt heb voor mijn kaart.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne 
X

Gebruikte materialen:



Geen opmerkingen: