woensdag 7 november 2018

Stammpin' Up! - Beautiful Baubles


Een stempelset uit de Herfst-/ Wintercatalogus, die ik nog heel (lees: te) weinig heb gebruikt is de set Beautiful Baubles en de bijpassende Thinlits Dies.

De set bevat een stempel met allemaal kleine kerstballen. Deze kerstballen kunnen daarna afzonderlijk gestanst worden. Dat heb ik op deze kaart gedaan.

De kerstballen heb ik nog inkgekleurd met de Stampin' Write Markers. Daarna plakte ik de ballen iets verhoogd op met Dimensionals.

Voor de afwerking ponste ik nog wat takjes uit Old Olive Cardstock met de Sprig Punch
En ik plakte een strookje Designer Papier op de kaart met daarop een banner voor de tekst.


Het kaartformaat is 8,5 cm x 14,8 cm. 


Ik hield deze strook over, nadat ik een vierkante kaart uit A4 had gesneden (12,5 cm x 25 cm). Je snijd dan een strook van 8,5 cm af aan de korte kant van het A4. Daarna draaide ik het cardstock en sneed deze op 25 cm. 

De overgebleven strook kun je daarna ook nog prima gebruiken voor een kaart. 
Alleen even dubbelvouwen. 


In de Beautiful Baubles stempelset vind je ook nog deze mooie grote kerstbal.
Die kleurde ik in met Shimmer Paint Frost White, dat ik eerst gemengd heb met diverse kleuren navulinkt. Daarna knipte ik de kerstbal uit.


De achtergrond is een stuk Night of Navy Cardstock dat ik bewerkt heb met een embossingfolder Swirls en Curls.

Voor een extra feestelijk effect heb ik met een Sponge Dauber voorzichtig Shimmer Paint Frost White aangebracht op de verhoogde delen.

Tot stempels!

Yvonne
X


Workshops bij jou thuis?
Heb je zin om ook een keer aan de slag te gaan met stempels, inkt en papier. Lijkt het je leuk een nieuwe techniek of nieuwe producten uit te proberen?
Ik kom graag bij je thuis om een gezellig workshop voor jou en je vriendinnen te verzorgen.
Neem vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl 


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Geen opmerkingen: