woensdag 22 mei 2019

Hoera een meisje! - Stampin' Up! First Steps

Hoewel ik niet heel veel kaartjes voor geboortes verstuur, kon ik de stempelset First Steps toch niet weerstaan. De leuke afbeeldingen van de hand- en voetafdrukjes vond ik te schattig. Je vindt de set in de Voorjaarscatalogus op pagina 51.

Onlangs maakte ik er een hele serie baby-kaartjes mee. Maar je kunt ze natuurlijk ook perfect gebruiken voor een foto-album van je kleine.



In dit bericht laat ik je de meisjes-versie zien.
Benieuwd naar de jongens-versie? Kom dan later deze week nog even een kijkje nemen op de website.  

 

Voor de kaarten is Whisper White Cardstock gebruikt en Blushing Bride.
Het leuke Designer Papier komt uit het papierblokje van de Subtles collectie.


De vierkantjes op de eerste kaart en de kaart hieronder zijn gestanst met de Layering Square Dies. 


De gebruikte materialen zijn nog verkrijgbaar tot en met 3 juni of zolang de voorraad strekt.

Een overzicht vind je onder dit bericht. 
Klik op de producten en je komt direct in de webshop.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne 
X












Geen opmerkingen: