vrijdag 19 juli 2019

Snelle kaarten - Stampin' Up! Magnolia Lane Memories & More

Het is vakantietijd en dus doen we het lekker rustig aan.
Vandaar dat het inmiddels alweer ruim een week geleden is sinds het laatste bericht.


Over vakantie gesproken...
Tijdens de zomerperiode heb ik niet altijd evenveel zin om creatief bezig te zijn of alles uit de kast te halen. En zeker als je op vakantie bent is het nog niet zo makkelijk om te kiezen wat je mee wilt nemen.

De Memories & More kaartpakketten bieden dan uitkomst! 
Ik ben de afgelopen weken aan de slag gegaan met de Magnolia Lane Memories & More Card Pack. En de komende periode laat ik je zien wat ik ermee maakte. 


Een doosje met Memories & More kaartjes bevat maar liefst 50 dubbelzijdige kaartjes en zijn te vinden op pagina 171 van de jaarcatalogus.

De kaartjes zijn er in 2 maten (7,6 cm x 10,2 cm en 10,2 cm x 15,2 cm). 
En je kunt ze snel en makkelijk verwerken op een kaartbasis. Hiervoor zijn kant-en-klare basiskaarten of je kunt ze zelf snijden.

In dit filmpje kun je zien hoe de inhoud van de verpakking eruit ziet:
Kun je het filmpje niet zien? Klik dan <HIER>

 

Voor de kaarten die ik maakte heb ik gebruik gemaakt van de Magnolia Lane Large Specialty Cards & Envelopes. Het handige van deze kant-en-klare kaartbasis is dat de maat precies is afgestemd op de Memories & More kaartjes.
Even geen gedoe dus met het op maat snijden of de juiste kleur zoeken. 
Dat is allemaal al voor je gedaan!  

Een pakket basiskaarten bevat in totaal 20 kaarten en eveloppen. De helft hiervan is groot formaat en de andere helft klein formaat.


De kaart die je hier ziet is een voorbeeld dat ik maakte met een groot formaat kaartbasis. Ik had hiervan een filmpje gemaakt tijdens het maken ervan. Maar helaas ging er iets mis, waardoor ik het filmpje niet kon publiceren. Hopelijk kan ik je in dit bericht wat duidelijker maken hoe ik de kaart maakte. 
Het is heel eenvoudig.


Ik knipte uit de grote kaart de drie bloemen; linksonder, boven en aan de rechterkant. Daarna plakte ik de kaart op de kraft-kleurige basiskaart. Vervolgens heb ik een kleiner formaat kaart met tekst in het midden geplakt. 

Daarna plakte ik de uitgeknipte bloemen terug met Stampin' Dimensionals
Onder de bloemen heb ik nog wat blaadjes van vellum geplakt. 
Deze knipte ik uit een vellum kaartje, die ook in de verpakking te vinden is.

Nieuwsgierig naar de materialen die ik hiervoor gebruikte en wil je er meer over weten of bestellen? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tenslotte, hieronder nog een overzicht van de gebruikte materialen. 
Het is een klein lijstje :-). Hoe leuk is dat!?

Dit weekend en volgende week laat ik je een aantal ander kaartjes zien die ik maakte met deze materialen. En laat ik zien hoe je met toevoeging van wat extra's nog meer mogelijkheden hebt.

Abonneer je op mijn blog (hier links op de website) of like mijn Facebookpagina en mis niets!

Fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X










Geen opmerkingen: