zondag 21 juli 2019

Stampin' Up! Magnolia Lane Memories & More #2



Zoals ik jullie in het vorige bericht al liet weten, heb ik met de Magnolia Memories & More Cardpack een aantal heel leuke en snelle kaarten gemaakt.

Tijdens de zomerperiode heb ik namelijk niet altijd evenveel zin om creatief bezig te zijn of alles uit de kast te halen. En zeker als je op vakantie gaat is het nog niet zo makkelijk om te kiezen wat je mee wilt nemen.

De Memories & More kaartpakketten bieden dan uitkomst! 
Je kunt namelijk heel veel kaarten maken, met slechts een paar materialen.
Bovendien neemt het heel weinig plaats in je tas of koffer in en zo kun je toch even lekker creatief bezig zijn op je vakantie. Hoe leuk is dat!?

Komende week laat ik je de verschillende kaarten zien, die ik maakte. 
Heb je deel 1 gemist? Dat bericht kun je <HIER> terugvinden.


Voor de kaart van vandaag gebruikte ik wederom de kant-en-klare kaartbasis.
Deze craft-kleurige basis bevat rondom een subtiel zilverlijntje op de voorkant.

Bij gebruik van het kleinere formaat kaartje uit het Memories & More kaartpakket, heb je dan gelijk een leuke afwerking.



In het Magnolia Lane Memories & More Cardpack zitten ook een aantal vellen met zelfklevende elementen. Zo zijn er diverse bloemen, labels en strookjes met teksten. Het bloemetje en de tekst komt van dit stickervel. 

De kaart is afgemaakt met een klein stukje Baker's Twine uit de Magnolia Lane Ribbon Combo Pack. Deze past hier perfect bij.

In dit filmpje kun je zien hoe de inhoud van de Magnolia Lane Memories & More Cardpack eruit ziet. Kun je het filmpje niet zien? Klik dan <HIER>



Nieuwsgierig naar de materialen die ik gebruikte en wil je er meer over weten of bestellen? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Hieronder vind je het overzicht van de gebruikte materialen. 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X











Geen opmerkingen: