dinsdag 23 juli 2019

Stampin' Up! Magnolia Lane Memories & More #3



In het kader van de vakantieperiode, heb ik met de Magnolia Memories & More Cardpack een aantal heel leuke en snelle kaarten gemaakt.

Tijdens de zomerperiode heb ik namelijk niet altijd evenveel zin om creatief bezig te zijn of alles uit de kast te halen. En zeker als je op vakantie gaat is het nog niet zo makkelijk om te kiezen wat je mee wilt nemen.

De Memories & More kaartpakketten bieden dan uitkomst! 
Je kunt namelijk heel veel kaarten maken, met slechts een paar materialen.
Bovendien neemt het heel weinig plaats in je tas of koffer in en zo kun je toch even lekker creatief bezig zijn op je vakantie. Hoe leuk is dat!?

Komende week laat ik je de verschillende kaarten zien, die ik maakte.

Heb je deel 1 gemist? Dat bericht kun je <HIER> terugvinden.
En deel 2 kun je <HIER> nog bekijken.


Voor deze kaart gebruikte ik wederom de kant-en-klare crafkleurige basiskaart.
Hierop heb ik een stuk vellum geplakt. Van deze vellum-kaartjes vind je er ook een aantal in het Magnolia Lane Memories & More Cardpack.


Op dit vellum plakte ik een kleiner kaartje uit het pakket.
Op dit kaartje staat al een tekst en een aantal mooie takken.
Om het beter uit te laten komen, heb ik er nog een stuk Whisper White Cardstock onder geplakt. Daarna plakte ik het geheel iets verhoogd op de basis met behulp van Stampin' Dimensionals.

Vervolgens heb ik op de voorkant nog een stuk lint geplakt uit de Magnolia Lane Ribbon Combo Pack.

Op pagina 37 van de jaarcatalogus vind je de complete Magnolia Lane Productlijn. Alle producten uit deze lijn passen perfect bij elkaar en zijn onderling heel goed te combineren.

Op de hoek van de kaart wilde ik nog een bloem. Maar vond de zelfklevende bloemen uit het pakket net iets te klein. Daarom heb ik uit het Magnolia Lane Designer Series Paper een bloem geknipt en deze op de kaart geplakt.


Heb je gezien dat de bijpassende enveloppen een leuk detail bevatten?
Voor de binnenkant zijn aparte inlegvellen, die je zo in de envelop kunt schuiven. Dat geeft het geheel net even iets extra's, toch? 

In dit filmpje kun je nog zien hoe de inhoud van de Magnolia Lane Memories & More Cardpack eruit ziet. Kun je het filmpje niet zien? Klik dan <HIER>



Zo, dit was het 3e deel van de serie Magnolia Lane Memories & More kaartjes

Nieuwsgierig naar de materialen die ik gebruikte en wil je er meer over weten of bestellen? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Hieronder vind je het overzicht van de gebruikte materialen. 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X










Geen opmerkingen: