donderdag 25 juli 2019

Stampin' Up! Magnolia Lane Memories & More #4


In het kader van de vakantieperiode, heb ik met de Magnolia Memories & More Cardpack een aantal heel leuke en snelle kaarten gemaakt.

Tijdens de zomerperiode heb ik namelijk niet altijd evenveel zin om creatief bezig te zijn of alles uit de kast te halen. En zeker als je op vakantie gaat is het nog niet zo makkelijk om te kiezen wat je mee wilt nemen.

De Memories & More kaartpakketten bieden dan uitkomst! 
Je kunt namelijk heel veel kaarten maken, met slechts een paar materialen.
Bovendien neemt het heel weinig plaats in je tas of koffer in en zo kun je toch even lekker creatief bezig zijn op je vakantie. Hoe leuk is dat!?

In dit filmpje kun je zien welke kaartjes het pakketje bevat.
Als je het fimpje niet kunt afspelen, klik dan <HIER>


Komende week laat ik je de verschillende kaarten zien, die ik ermee maakte.

Heb je deel 1 gemist? Dat bericht kun je <HIER> terugvinden.
Deel 2 kun je <HIER> nog bekijken.
En deel 3 vind je <HIER>


Dit is het kaartje van vandaag.
Ook weer een heel eenvoudig, maar stijlvol kaartje.

Je kunt met het Magnolia Lane Memories & More kaartenpakket flink wat kaarten maken. Er zitten maar liefst 50 kaartjes in (2 per design). 
Ze zijn dubbelzijdig en in 2 maten.


De kaartbasis in craftkleur, die ik gebruikte zijn apart verkrijgbaar.
Ik gebruikte een klein formaat kaartje en plakte deze op de basiskaart.

Van het losse stickervel nam ik een tekst en plakte die erop.
Tot slot, knipte ik uit het prachte Magnolia Lane Designer Series Paper een Magnolia en plakte die -iets verhoogd- op de voorkant.


Gaaf toch, hoe de hele Magnolia Lane Suite zo mooi bij elkaar past en met elkaar combineert!?

Zo, dit was deel 4 uit de serie Magnolia Lane Memories & More.

Nieuwsgierig naar de materialen die ik gebruikte en wil je er meer over weten of bestellen? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Hieronder vind je het overzicht van de gebruikte materialen. 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

















Geen opmerkingen: