zaterdag 27 juli 2019

Stampin' Up! Magnolia Lane Memories & More #5


In het kader van de vakantieperiode, heb ik met de Magnolia Memories & More Cardpack een aantal heel leuke en snelle kaarten gemaakt.

Tijdens de zomerperiode heb ik namelijk niet altijd evenveel zin om creatief bezig te zijn of alles uit de kast te halen. En zeker als je op vakantie gaat is het nog niet zo makkelijk om te kiezen wat je mee wilt nemen.

De Memories & More kaartpakketten bieden dan uitkomst! 
Je kunt namelijk heel veel kaarten maken, met slechts een paar materialen.
Bovendien neemt het heel weinig plaats in je tas of koffer in en zo kun je toch even lekker creatief bezig zijn op je vakantie. Hoe leuk is dat!?

In dit filmpje kun je zien wat het pakketje met kaarten inhoud:
Als je het fimpje niet kunt afspelen, klik dan <HIER>


Komende week laat ik je de verschillende kaarten zien, die ik ermee maakte.

Heb je deel 1 gemist? Dat bericht kun je <HIER> terugvinden.
Deel 2 kun je <HIER> nog bekijken.
Deel 3 vind je <HIER> en deel 4 kun je <HIER> nalezen.



Het kaartje van vandaag bevat meerdere lagen.
Naast de craft-kleurige basiskaarten, die ik tot nu toe steeds gebruikte, zijn er ook witte basiskaarten. Deze zijn ook precies op maat voor de Memories & More kaartjes en zijn verkrijgbaar in 2 verschillende maten.


De verschillende lagen bevat een basis in groot formaat met horizontale strepen. Daarop 2 kleinere kaartjes die elkaar overlappen.

Van het losse stickervel gebruikte ik het label. Die heb ik eerst op een stukje restkarton geplakt en uitgeknipt. Hierdoor kon ik het gemakkelijk bestempelen met een tekst en daarna iets verhoogd op de kaart plakken. 

Het strookje Petal Pink is ook een sticker, die je in het kaartpakket vind. 
Deze plakte ik dwars over de kaart.

Rechtsboven in de hoek nog een klein bannertje en tot slot een bloem rechts in de hoek van het label.


Wist je dat er naast de prachtige Good Morning Magnolia -stempelset (pagina 38 van de jaarcatalogus) ook nog een andere stempelset verkrijgbaar is in de Magnolia-serie? Het is de Magnolia Blooms stempelset

Je vindt deze en nog een aantal andere betaalbare sets in de beginnersbrochure <HIER> (of klik op de afbeelding hieronder).


Deze set is heel betaalbaar en supergoed te combineren met alle andere producten uit de Magnolia lane productlijn, zoals de Memories & More Cardpack 

Dit was deel 5 alweer uit de serie Magnolia Lane Memories & More.
Hopelijk ben je het nog niet beu ;-). Ik heb nog een paar kaarten om te laten zien.

Nieuwsgierig naar de materialen die ik gebruikte en wil je er meer over weten of bestellen? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Hieronder vind je het overzicht van de gebruikte materialen. 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X













Geen opmerkingen: