dinsdag 20 augustus 2019

Stampin' Up! Bird Ballad kaart

Tjeetje, je knippert met je ogen en er is alweer een week voorbij. Wat zeg ik..bijna twee weken. En dat geldt zeker ook voor de vakantie. Wat zijn die 6 weken omgevlogen, zeg!

Gelukkig hebben we nog een paar dagen en het weer beloofd ook nog mee te werken. Dus dat wordt nog een lekker laatste weekje.


Ondertussen zijn de voorbereidingen voor een nieuw workshop programma
en de lancering van de herfst-/ wintercollectie in volle gang. Uiteraard komt dit alles zeer binnenkort op de website te staan.

Tot die tijd heb ik nog wat andere kaarten om je te laten. Zoals deze.
Ik maakte de kaart met de producten uit de Bird Ballad Suite.


Deze schitterende en populaire suite bevat naast de leuke stempelset ook het prachtige Bird Ballad Designer Series Paper. Je vindt de complete Suite op pagina 90 en 91 van de jaarcatalogus. 


Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door de cadeauverpakking,
die je vindt op pagina 90, linksonder op de grote foto.

Ik besloot de lay-out op de verpakking om te zetten naar een kaart.
Ik koos voor een basiskaart in Petal Pink en stempelde daarop in dezelfde kleur inkt wat takjes en bladeren uit de stempelset Free as a Bird.

Met de Stitched Nested Labels Dies, dat is een hele mond vol ;-) stanste ik een label. Daarop heb ik een stuk van het lasergesneden papier geplakt.
Je vindt dit papier op pagina 169 van de catalogus onder de naam Detailed Lasercut specialty paper.

Het papier is wit aan de ene kant en vanille kleurig aan de andere kant. Heel handig, want zo is het altijd aan te passen aan je project. Als je wilt, kun je het zelfs met behulp van bijvoorbeeld een sponge dauber of alcholmarkers een kleurtje geven. 


Vervolgens is hierover een strook Soft Suede Cardstock geplakt en tenslotte is het takje met de vogeltjes erop geplakt. Deze heb ik geknipt uit het Bird Ballad Designer Series Paper.


Ben je ook helemaal weg van de vogeltjes?
Ze zijn het hele jaar door bruikbaar; er zijn ook leuke kerstkaarten mee te maken. Hieronder vind je de materialen die ik heb gebruikt.



Graag wil ik nog even die gave 'instap'- actie onder je aandacht brengen.
Want dat mag je eigenlijk niet missen :-). 

Het aanschaffen van een startpakket voor slechts € 129,00 is altijd een hele goede keus. En deze maand is het nog aantrekkelijker. Want t/m 31 augustus mag je voor € 32,00 extra aan producten kiezen. 

Stel je voor: je winkelwagentje vullen met Stampin' Up! producten t.w.v. € 207,00 en hier maar € 129,00 voor betalen. En je mag ook kiezen uit de allernieuwste collectie herfst-/ winterproducten, die normaal vanaf 4 september verkrijgbaar zijn. Hoe gaaf is dat!?

Je kunt nog enkele dagen profiteren deze extra, extra leuke aanbieding.
Je vindt <HIER> meer informatie en de mogelijkheid om je aan te melden.
Nog vragen? Aarzel niet om contact met me op te nemen. Ik help je graag!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne 
X












Geen opmerkingen: