woensdag 7 augustus 2019

Stampin' Up! Aloha Bloghop - 3D Projecten


Hallo en welkom bij een nieuwe Aloha bloghop!
De bloghop van deze maand staat in het teken van 3D-projecten.

Aan het einde van dit bericht vind je een lijstje met de deelnemende demonstratrices. Door telkens op de volgende naam te klikken 'hop' je langs alle blogs en mis je niets. Natuurlijk vinden we het leuk als je een reactie achterlaat. 

Gezellig dat je op mijn blog bent aangekomen!

Ik ben gek op doosjes en cadeauverpakkingen, dus het thema van deze bloghop  is helemaal mijn ding :-). Hoewel Stampin' Up! veel leuke kant- en klare verpakkingen in de collectie heeft, vind ik het maken van een eigen cadeauverpakking toch het allerleukste.

Dit is mijn 3D-project voor deze bloghop:


Het doosje maakte ik tijdens een teamweekend in Duitsland, waarbij verschillende teamleden een workshop verzorgden. Waaronder dit project. En het is zo leuk om te maken!


Het doosje is opgebouwd met slechts 3 kleuren Cardstock. 
Ik gebruikte: Lovely Lipstick, Whisper White & Basic Black.
En met behulp van stempels en inkt heb ik zelf mijn Designer Papier gemaakt.
Ook al zo leuk om te doen ;-)!


Voor het bestempelen van het Whisper White Cardstock, heb ik de stempelset Beauty Abounds gebruikt. Ik gebruikte de kleuren: Lovely Lipstick, Pool Party en Crumb Cake.


Het doosje lijkt op een sieradendoosje, aldus mijn dochter.
Superleuk dus voor de meiden (dochter, kleindochter, nichtje..etc.)

Als je de band eraf schuift kun je het deksel omhoogklappen.
Onder dit bakje is een laadje gemaakt voor nog meer spulletjes.


Op de band heb ik een paar cirkels gestanst in twee kleuren.
Daarop is de vlinder uit de Nederlands stempelset Vlinderdans geplakt.

Ik heb de vlinder gestempeld met Lovely Lipstick inkt.
En daarna ben ik met de Wink of Stella pen licht over de lijntjes gegaan.
Hierdoor kleur je de vlinder heel licht in en krijg je een subtiele glitter op je afdruk.


Aan het einde van dit bericht vind je een overzicht van de gebruikte materialen.
Voor vragen of meer informatie, kun je me altijd mailen!

Benieuwd naar de andere 3D-projecten? Hop dan gezellig verder naar het volgende project:





Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X







5 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een ingenieus model! Mooi DSP heb je gemaakt, ik hou ervan!

manon's kaartenhoekje zei

Wow wat een super gaafff doosje zeg. Mag ik daar een beschrijving van?

Groetjes Manon

Natalie Vijlbrief zei

Wat een prachtig model zeg! Dat laatje maakt het echt af!

Anne-Marie zei

Wat een luxe kadodoosje, idd net een sieraden doosje. Erg mooi!

sunshine zei

Ziet er weer heel erg mooi uit Yvonne,ook ik hou erg van doosjes whahaha.
Erg leuk ook dat je het papier zelf hebt gestempeld!
Misschien een keertje een workshop van doen?
Ik hou mij aanbevolen whahaha.

Groetjes Inge.