woensdag 16 oktober 2019

Merry Christmas - Stampin' Up! Brightly Gleaming Suite


De Brightly Gleaming Suite is een fantastische collectie producten.
Voor het kaartje van vandaag liet ik me inspireren door de voorbeelden uit de herfst-/ wintercatalogus op pagina 30.


Het Brightly Gleaming Specialty Designer Series Paper is prachtig, stijlvol papier. Het bevat chique kleuren, zoals Night of Navy, Mossey Meadow en een vleugje koper. 

En de combinatie met de bijpassende stempelset Christmas Gleaming & Gleaming Ornament ponsen maken je kerstkaarten helemaal af.



Voor deze kaart heb ik een dubbele basiskaart in de kleur Mossy Meadow gebruikt. Daarop een stuk Designer Paper. Daarop heb ik een cirkel gestanst met de Stitched Label Framelits Dies.

Met de Delicata Copper inkt stempelde ik de hulsttakken uit de stempelset op Shimmery White Cardstock. En die kleurde ik daarna in met een Aqua Painter en Mossy Meadow en Pretty Peacock inkt.

Uit een ander stuk Designer Papier ponste ik een kerstbal. De andere kerstbal stempelde ik met Pretty Peacock inkt op Pretty Peacock cardstock.
Tenslotte stempelde ik de tekst in Delicata Copper inkt en knipte ik daarna uit. 

Hieronder vind je het overzicht van gebruikte materialen.
 Het papier is zo populair, dat het helaas nu even uitverkocht is. Naar verwachting komt het in de week van 28 oktober weer op voorraad.

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen.
Neem dan contact met mij op. Ik help je graag!

Tot stempels en een fijne dag!

Yvonne
X



Aqua Painters
[103954]
€ 21,00




Geen opmerkingen: