donderdag 30 december 2021

KERSTVAKANTIE EN OPRUIMING - TOT WEL 50% KORTING

 Hopelijk heb je genoten van de Kerstdagen? 
En wellicht geniet je nu nog van een weekje vakantie tot aan de jaarwisseling?

Ik heb heerlijke dagen gehad. Rustig en gezellig. 
En nu geniet ik even van een lekker weekje vrij. Nou ja, vrij...ik ben flink aan het opruimen. En er heeft een kleine interne verhuizing plaatsgevonden in huis.

Zoals het er uit zag

Komende maand krijgen we een nieuwe keuken en krijgt de woonkamer een metamorfose :-). Om toch te kunnen blijven werken en stempelen verhuis ik tijdelijk naar boven. En afgelopen dagen heb ik mijn werkplek leeggemaakt en e.e.a uitgezocht. Dat is nog een behoorlijke klus, kan ik je zeggen.


Als het bijna leeg is


Inmiddels is alles verhuisd naar de tijdelijke werkplek boven; de slaapkamer van mijn 11-jarige zoon. En die slaapt tijdelijk op de zolder bij zijn grote zus.

Ik ben al helemaal weer ingericht. Denk dat ik me wel ga vermaken op deze plek ;-).



OPRUIMING 



Tevens is deze verhuizing en de tijd van het jaar een mooi moment om mijn persoonlijke collectie stempels, stansen, ponsen en andere producten uit te zoeken. Inmiddels ben ik daar bijna mee klaar. 

Een groot deel staat online. Stempelsets, embossingfolders, stansen, ponsen en bundels. Alles met fikse kortingen! De stempelsets hebben een vast prijs. Net als de bundels. Tenzij een lagere prijs vermeld wordt.

Je kunt een overzicht met de verschillende categorieën en bijbehorende links vinden op de speciale pagina: Retired Stampin' Up! producten. 

Ben je op zoek naar een specieke stempelset, inkt of bepaalde papierlijn van Stampin' Up!...wie weet vind je het hier. En kom ook eens terug, het wordt regelmatig aangevuld.

Heb je vragen? Neem gerust contact met mij op. Ik help je graag!

Alvast een fijne jaarwisseling en tot stempels!

Yvonne
x


Geen opmerkingen: