maandag 3 januari 2022

Een nieuw jaar en en een nieuwe collectie Stampin' Up! producten

De eerste kaart van het jaar 2022 is een feit!
 

 Ik ging aan de slag met de productcollectie Symbols of Fortune uit de januari-juni 2021 mini catalogus.

Ik laat je de complete collectie zien in dit filmpje, die je kunt vinden op mijn YouTube-kanaal.


De producten zijn vanaf 4 januari a.s. (morgen dus!) verkrijgbaar.



De set was bij het zien van de nieuwe producten meteen al een favoriet van mij. En zo aan het begin van het nieuwe jaar vond ik 'm wel toepasselijk om te gebruiken.



De set bevat onder meer afbeeldingen van een chrysant en kraanvogel. De chrysant komt oorspronkelijk uit Japan en China. Deze bloemen zijn in die landen erg speciaal. En is in Japan zelfs uitgeroepen tot 'nationale bloem'. 

 De naam chrysant heeft zijn herkomst uit het Grieks. Chrys betekent goud en anthemon betekent bloem. 
En in Europa staat de chrysant symbool voor geluk.


De kraanvogel, die je ook in de stempelset Crane of Fortune vindt, wordt ook in Japan beschouwd als brenger van geluk. En staat tevens symbool voor een lang leven.

Daarnaast hebben kraanvogels nog andere symbolische waarden, zoals vrede, wijsheid, gezondheid en loyaliteit.


Kortom, de perfecte set om het jaar mee te beginnen. En om iedereen komend jaar veel geluk, voorspoed en natuurlijk creativiteit te wensen.

Heb je interesse in deze set/ collectie of in een van de andere producten uit de januari-juni 2022 mini catalogus? Neem gerust contact met mij op.

Ik verzorg met plezier je bestelling en adviseer je graag over de producten.

Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: