dinsdag 4 januari 2022

Stampin' Up! Sale-a-bration en nieuwe mini-catalogus 2022 van start

Vandaag is het zover! 


De officiële verkoop van de collectie januari-juni 2022 is vanaf vandaag van start.
En...Sale-a-Bration is begonnen!

Vanaf nu kun je de nieuwste Stampin' Up! producten bestellen in mijn webshop of per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl.




Liever een papieren exemplaar in je brievenbus ontvangen? Laat het me weten! 

Ik stuur je graag een catalogus en sale-a-bration brochure per post toe. Je kunt een e-mail met je adresgegevens sturen naar: mail@stampinclubnederland.nl


Sale-a-Bration

Sale-a-bration is de grootste promotie-actie van Stampin' Up! Er is 2x per jaar zo'n promotie: in januari & februari en in juli & augustus.

Tijdens deze maanden kun je op verschillende manieren profiteren van GRATIS producten en leuke extra's. In deze korte video vertel ik je hoe je kunt profiteren van Sale-a-Bration. Klik hieronder op de foto.



Hieronder kun je de online versie van de Sale-a-Bration brochure bekijken met een overzicht van de GRATIS producten.



Neem contact met me op om te bestellen (of bestel direct in de webshop), een afspraak te maken voor een workshop of om in te stappen in mijn gezellige team. En profiteer!

Tot stempels!

Yvonne
x

Geen opmerkingen: