donderdag 6 januari 2022

Stampin' Up! Cactus Cuties en sparen voor een gratis stempelset

 

De Cactus Cuties bundel uit de januari-juni 2022 mini catalogus was het eerste waar ik mee aan de slag ging. Ik maakte deze mini slimline kaartjes in 2 varianten en ik stuurde ze mee met de catalogus. 

Heb je geen catalogus ontvangen? Laat het me weten en ik stuur je graag een exemplaar toe. Stuur me een bericht per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl



De Cactus Cuties bundel is met recht 'cute' te noemen. Ik viel voor de speelse afbeeldingen en teksten in deze set. En met de verschillende stempels uit de set kun je naar hartelust verschillende cactussen samenstellen. Zo is een cactus zeker geen saai plantje meer!


Voor de achtergrond gebruikte ik een kleinere stempel. En ik stempelde met de witte craft inkt op de donkere Cinnamon Cider kaart. En met Versamark inkt op de lichtere Blushing Bride kaart.


Het speelse rechthoek ponste ik met de postzegel pons. Via onderstaande banner vind je een overzicht van de gebruikte materialen. Deze kun je direct bestellen in mijn webwinkel. Of je kunt me een mail sturen met je bestelling: mail@stampinclubnederland.nl



Tot stempels!

Yvonne
X


Bestel je in de webshop en is je bestelling minimaal € 60,00? Gebruik dan de gastvrouwcode. Je ontvangt van mij aan het einde van de maand een cadeautje. 


In januari en februari kun je GRATIS en exclusieve producten kiezen bij bestelling van elke € 60,00. Bekijk de video op mijn YouTube-kanaal voor meer informatie en de andere mogelijkheden om te profiteren.

SPAREN VOOR EEN GRATIS STEMPELSET
Wist je dat je bij StampinClubNederland ook kunt sparen voor een GRATIS stempelset naar keuze t.w.v. € 25,00?

Geen opmerkingen: