zaterdag 8 januari 2022

Stampin' Up! Global Design Project #324 - Symbols of Fortune

 De bundel Symbols of Fortune staat bij mij in de spotlights. De set ligt al de hele week op mijn bureau. En ik heb er al verschillende hele leuke projecten mee gemaakt. In mijn vorige bericht vind je het eerste project dat ik maakte met deze prachtige collectie producten. Inclusief een filmpje waarin ik je de collectie uitgebreid laat zien.


Voor het kaartje van vandaag heb ik me laten inspireren door de uitdaging van het Global Design Project #324

Ik volg dit challenge blog al heel lang. En ik moet bekennen: ik heb er nog nooit aan meegedaan.Dus eens moet de eerste keer zijn ;-).

Deze week is de uitdaging: Case de designer. En toen ik de kaart zag en de inspirerende voorbeelden van het getalenteerde designteam, had ik een ingeving en wist ik wat ik wilde maken. En dat is deze kaart geworden. 



Dit ontwerp van Connie Collins is ideaal om restjes designerpapier te verwerken op je kaart. Je kunt ze in stroken snijden. Ik heb diverse patronen designerpapier gestanst met de gestikte rechthoek stansen.


Uit een ander vel knipte ik wat chrysanten en stopte ze achter de stroken. De lange Japanse bloem is gestanst uit het speciaal papier Mother of Pearl. Dit papier heeft een prachtige, subtiele glans. En geeft net die extra touch aan je project.


De teksten zijn gestempeld met 2 verschillende tekst stempels uit de set. En daarna gestanst met het kleinste rechthoek uit de Gestikte rechthoek stansen.

Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X


Geen opmerkingen: