zaterdag 25 december 2021

Stampin' Up! kerstinspiratie #4 - Luxueuze en grote cadeauverpakking

 In deze laatste maand van het jaar kun je verschillende leuke inspiratie verwachten bij StampinClubNederland.

Elke week op zaterdag in december verschijnt er om 19.30 uur, een nieuw filmpje op mijn YouTube-kanaal. Wil je op de hoogte blijven van de filmpjes die ik plaats? Abonneer je dan en klik op de bel. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden.

Vandaag laat ik je in het nieuwste filmpje zien, hoe je deze bijzondere en luxueuze cadeauverpakkingen maakt.


Ik maakte twee verschillende versies met totaal ander designerpapier. Voor de voorste heb ik het Hof van Eden designerpapier gebruikt. Deze lijn is nog tot en met 3 januari verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt.

Voor de andere -en die maak ik ook in het filmpje- gebruikte ik het designerpapier Simply Elegant.


Hieronder vind je de link naar het filmpje. Klik op de afbeelding om de stap-voor-stapbeschrijving te bekijken.





Een overzicht van gebruikte materialen vind je via onderstaande banner.


Veel plezier als je dit project ook gaat maken en 

tot stempels!

Yvonne
x

Geen opmerkingen: