vrijdag 14 juli 2023

Stampin' Up! Online Only - Timeless Charm bundel en Countryside Corners

Voor de workshops van deze maand staat een kaartendoosje in een omslag op het programma. En in dit doosje passen een aantal notitiekaartjes & enveloppen (notecards & envelops).

Vandaag laat ik je alvast een voorproefje zien van een van de kaartjes.


Ik gebruikte daarvoor de allernieuwste bundel Timeless Charm. Deze vind je niet in de catalogus en alleen online in de webwinkel.



Ik heb voor de kaart de bundel Countryside Corners gebruikt. Met de grootste stans uit de bundel kun je een leuke vorm uit het notitiekaartje stansen.


En met de stempels maakte ik een aantal leuke frames op de kaart. De gele bloem komt dus uit de bundel Timeless Charm.


Naast de leuke stansen is er natuurlijk ook een bijpassende stempelset met een aantal lieve stempeltjes.




Zoals altijd kun je contact met me opnemen voor vragen, informatie en bestellen. Ik help je graag! E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: